.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري يادواره‌ها دين ما را به شهدا ادا مي‌كند

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: ما نيازمند شهدا هستيم و با برگزاري يادواره‌ها، دين خود را به آنها ادا مي‌كنيم.

يادواره 28 شهيد پايگاه حضرت علي (ع) مسجد اوان و ملاعباس پيش از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا ، ايثارگران و يادگاران دفاع مقدس برگزار شد.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در اين مراسم با بيان اينكه حضور ميليوني راهپيمائي 22 بهمن امسال توطئه دشمنان را نقش بر آب كرد، افزود: برگزاري يادواره شهدا را تجديد ميثاق با شهدا و امام شهدا است.
حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي تصريح كرد: شهدا نيازمند ما نيستند بلكه اين ما هستيم كه با برگزاري يادمان و يادواره شهدا دين خود را به آرمان مقدس شهدا و امام راحل ادا مي‌كنيم چون شهدا با نثار جان خود به هدف مطلوبشان رسيده و در قرب الهي جاي گرفتند.
وي اظهارداشت: دشمن با وجود تبليغات سوئي كه از چند ماه قبل از طريق رسانه‌هاي ديجيتالي براي مانعت از حضور مردم در اين راهپيمائي داشت اما مردم ايران با شركت در راهپيمائي روز 22 بهمن امسال توطئه آنها را نقش بر آب كرده و عظمت اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در جهان به نمايش گذاشتند.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران با سه محور اعتقادات ديني، وحدت و رهبري امام راحل (ره) در 22 بهمن سال 57 به پيروزي رسيده است، تصريح كرد: با وحدت، هماهنگي، انسجام و بصيرتي كه امام راحل و مقام معظم رهبري به آن اشاره داشتند مي‌توان با هوشياري، هوشمندي، همدلي و جداي از تفرقه و تجدد تحت لواي پرچم فرامين امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري به موفقيت رسيد و اين انقلاب را به صاحب اصلي آن حضرت بقية‌الله اعظم واگذار كرد.
حجت‌الاسلام ابراهيمي به تحولات اخير خاورميانه نيز اشاره كرد و گفت: كشورهاي مصر، تونس و الجزاير با تأسي و الگوپذيري از انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان ام‌القراي جهان اسلام دست به قيام زده و طي 19 روز گذشته با تجمع و اعتراض از عملكرد دولت‌هاي وقت خود خواستار حذف نظام سلطه و استعماري غرب در خاورميانه شدند.
شهرستان گلوگاه 350 شهيد تقديم انقلاب و نظام مقدس كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.